U wilt uw woning verkopen

Bij de verkoop van uw woning nemen wij u alle zorg uit handen. Wij zorgen voor een zo goed mogelijk resultaat: de hoogste prijs tegen de beste voorwaarden. Alles wordt samen met u geregeld en overlegd zodat u precies weet waar u staat.

We zijn er ook om te voorkomen dat er zich na de verkoop onverwachte ontwikkelingen voordoen. Bijvoorbeeld doordat een koper zich beroept op onjuiste informatieverschaffing of dat er wettelijke overtredingen worden begaan.

Het start, vrijwel altijd, met een gesprek en kennismaking bij het te verkopen pand. Onze makelaars  nemen de woning op en bespreken uw wensen en vragen. Wij bespreken samen met u hoe wij het verkooptraject gaan doorlopen en geven u een inschatting van de mogelijke verkoopprijs. U ontvangt een uitgebreide offerte met daarin een samenvatting van onze dienstverlening en natuurlijk onze kosten.

Als u akkoord gaat dan wordt de opdracht schriftelijk vastgelegd, zodat beide partijen te allen tijde weten waar ze aan toe zijn.

Wij maken voor u een klantenintranet aan en bereiden uw dossier voor: bekijken bestemmingsplan, alle juridische stukken, bodeminformatie etc..

Wij nemen met u een vragenlijst en lijst van roerende zaken door, zodat u voldoet aan uw informatieplicht jegens de koper.

Wij nemen voor u en kandidaat-kopers alle tijd en geven antwoord op alle vragen. Wij geloven in een rustige bezichtiging van de woning met kandidaat-kopers en reserveren hier dan ook ruim de tijd voor. Na bezichtiging laten wij een bericht achter op ons klantenintranet, zodat u gelijk weet hoe de bezichtiging verlopen is. Wij nemen regelmatig de stand van zaken door en passen de verkoopstrategie indien nodig aan: open huis, adverteren, nabellen kandidaten en prijsaanpassingen. Uiteindelijk resulteert dit in een snellere verkoop en een hogere opbrengst.

Wij hebben een ruim woningaanbod en zijn een top 3 speler in de Delftse markt. Door ons grote aanbod hebben wij veel contact met woningzoekers en gaan zij sneller over tot het plannen van een bezichtiging, daar zij meerdere huizen tegelijk kunnen zien. Zo bouwen wij een goede band op met woningzoekers, daar zij ons veel tegenkomen. Een goede relatie is het begin van een goede verkoop. Voor meer informatie over onze mogelijkheden en voorwaarden kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen.

Wij scoren gemiddeld een:

0,0

Laatste beoordeling:


› Lees 0 meer verkoopbeoordelingen

Hoe gaan wij te werk?

Bij het succesvol verkopen van uw huis

In verkoopname

Wij maken met u een afspraak voor een gesprek en wij bevestigen de afspraak per mail of post. Na een vrijblijvend bezoek van één van onze makelaars ontvangt u van ons inzage in de op de huidige woningmarkt te verwachten opbrengst, de te hanteren vraagprijs, onze manier van werken, onze dienstverlening en tarieven. Wij zullen u een schriftelijke offerte sturen via mail of post zodat e.e.a. duidelijk wordt vastgelegd.

Klantenintranet

Wij geven u 24 uur per dag toegang tot uw eigen dossier:

  • alle geplande bezichtigen + feedback naar aanleiding van bezichtigingen en het nabellen van bezoekers
  • foto’s en presentatieteksten
  • bezoekersstatistieken Funda
  • overzicht van de gemaakte kosten
  • biedingen + voorwaarden
  • reactie mogelijkheid
  • contact informatie

Internet

We melden uw woning aan bij onze zoekers en alle andere makelaars. Een groot potentieel aan woningzoekers krijgt de beschikking over de objectgegevens van uw woning via de meldingen op meer dan 15 internetsites:

  • Funda.nl
  • 247wonen.nl
  • huizenzoeker.nl
  • Zuka.nl
  • xpatsales.com
  • miljoenhuizen.nl
  • Huislijn.nl
  • dimo.nl
  • huizen.trovit.nl
  • Zoekallehuizen.nl
  • bjornd.nl
  • delft.woningen.klup.nl
  • Jaap.nl
  • moviq.nl
  • huizenvinder.nl

Hiermee bereikt u in één keer de juiste doelgroep. Indien een woning interessant is voor een cliënt uit ons zoekersbestand die een aankoopopdracht via ons kantoor heeft lopen, dan zijn er voor u geen kosten verbonden aan de verkoop.

Social Media strategie

Wij melden uw woning als eerste aan via het NVM systeem en op facebook. Zo bereiken we de beste kopers als eerste.

Zodra uw woning wordt aangemeld in ons systeem zult u een mail met hierin een link ontvangen van Helpmee.nl. U kunt via deze link alle kanalen van Social Media in één keer bereiken. U krijgt mooie presentaties aangeleverd en kunt deze dan verspreiden via mail, Facebook, Twitter en Linked-in, zodat uw netwerk en de omliggende netwerken snel kunnen worden bereikt.

Ook kunt zetten wij gelijk een video van uw woning op youtube.

Etalages

Van uw woning laten wij een presentatie zien op grote elektronische schermen, een papieren fotopresentatie in onze grote etalage, op de hoek Oude Delft / Binnenwatersloot, in het centrum met duizenden passanten per week. Daarnaast wordt ons aanbod op schermen getoond bij het hoofdkantoor van de Rabobank.

Professionele fotograaf

Wij werken samen met de professionele woningfotografen van Brickmedia die uw pand tot in detail vastleggen. Mensen met oog voor een goed beeld en van te voren geven zij u tips hoe uw huis er op zijn best uit kan zien.

De beste verkoopbrochures

We maken een zeer uitgebreide verkoopbrochure van uw woning, voorzien van veel professionele foto’s van top kwaliteit, omschrijving, maatvoering, bijzonderheden, 2D / 3D plattegronden, lijst van zaken, kadastrale kaart en andere relevante informatie.

De brochure gaat naar alle mogelijk geïnteresseerde kopers die bij ons zijn ingeschreven en die interesse hebben in uw woning. Een goedwerkende geheugensteun voor kandidaat-kopers.

De brochures worden ook als PDF geplaatst op Funda.nl en bjornd.nl.

Klik hier voor een voorbeeld.

2D/3D plattegrond

Voor potentiële kopers is het belangrijk dat zij zich zo goed mogelijk kunnen "inleven" in een woning. Daarom bieden wij de mogelijkheid een professionele plattegrond te laten maken van de woning. Deze plattegrond zal worden gebruikt in de verkoopbrochure, op onze eigen website en op Funda. Daarnaast kan de woning op Funda in 3D worden bekeken en kunnen geïnteresseerden de woning inrichten en herindelen.

Te koop bord

Onze kopen ? borden zijn bijzonder opvallend: rond, oranje, fel, uitdagend en overal in de regio komt u ze tegen. Wij hebben de beschikking over ronde tuinborden met houten palen, grotere uitvoeringen, driehoeksborden, verlichte borden, aluminium frames etc. Wij werken samen met een professioneel reclamebureau en dus is alles mogelijk.

Open huizen route

Iedere 2 weken organiseren wij eigen open huizen routes waarbij wij als kantoor bij bij een groot deel van de panden open huis zullen houden. De actie zal ondersteund worden d.m.v. advertenties in de NVM Makelaarskrant en/of de Delft op Zondag, extra publiciteit door artikelen, advertenties in een speciale krant en posters.

2 maal per jaar organiseert de NVM een landelijke open huizen route actie waarbij alle NVM makelaars bij ca. 200 panden open huis zullen houden in samenwerking met de “Delft op Zondag”. De actie wordt ondersteund d.m.v. driehoeksborden, advertenties in een speciale krant en posters.

De landelijke open huizen route vindt altijd plaats op een zaterdag tussen 11:00 en 15:00 uur en eventueel de donderdagavond ervoor tussen 19:00 en 21:00 uur.

Bouwtechnische keuring

Volgens het Nieuw Burgerlijk Wetboek heeft een verkoper een informatieplicht. Om hier zo volledig mogelijk aan te voldoen, kunnen wij oudere en slecht onderhouden woningen bouwtechnisch laten keuren door een onafhankelijk bouwkundige. In het bouwtechnisch keuringsrapport worden de goede en slechte punten van uw woning weergegeven en wordt een kostenindicatie gegeven om de slechte punten te herstellen. Zo kan een koper nooit achteraf zeggen dat hij van een gebrek niet op de hoogte was.

Bezichtigingen

We bespreken met u de tijdstippen van de bezichtigingen. We bellen altijd ruim van tevoren de geplande afspraken door. U kunt deze altijd wijzigen als het u niet uitkomt, wij verplaatsen de afspraak dan in overleg met de kandidaat. We leiden de geïnteresseerden rond in het huis en nemen hier ruim de tijd voor. Tijdens bezichtigingen geven wij een duidelijke uiteenzetting. We vinden het onze taak om de aspirant-koper te wijzen op alles wat voor zijn besluitvorming noodzakelijk is, inclusief eventuele gebreken. Na de bezichtiging melden wij via uw klantenintranet hoe deze verlopen is, zodat u direct op de hoogte bent. U kunt dus van al uw bezichtigingen volgen hoe de bezoekers denken over uw huis.

Bezichtigingen zijn ook mogelijk 's avonds en op zaterdag!

Onderhandelingen

Als iemand een bieding uitbrengt, nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op om deze door te geven. Daarbij geven wij u advies hoe u het beste op deze bieding kunt reageren.

Als iemand een bieding uitbrengt onder bepaalde ontbindende voorwaarden, zoals financiering, dan doen wij navraag naar de haalbaarheid hiervan om zoveel mogelijk uit te sluiten dat er na een aantal weken door de koper wordt ontbonden en het verkooptraject weer van vooraf aan moet beginnen.

Afronding

Als er overeenstemming is bereikt over de prijs, de oplevering en de voorwaarden, dan wordt alles wat mondeling is overeengekomen schriftelijk vastgelegd in de koopakte. Wij zorgen voor de opstelling van de koopakte en de ondertekening door beide partijen.

Wij dragen zorg voor de administratieve afwikkeling en controle van de akte van de notaris en de nota van afrekening.

Op de dag van de overdracht lopen we nog een keer gezamenlijk door de woning om te kijken of de woning wordt opgeleverd zoals is afgesproken. Daarna gaan we mee naar de notaris waar de ondertekening en sleuteloverdracht plaatsvinden.

Nazorg

Ook na de overdracht van de woning kunt u nog steeds bij ons terecht met eventuele vragen en/of handige (klus)adressen. Tevens helpen wij bij eventuele klachten en/of problemen, mochten die zich voordoen.

 

 

Woningstyliste

 

Tevens is er ook een mogelijkheid om een woningstyliste langs te laten komen voor een quickscan van uw woning. Zij kan u adviezen geven en u ook helpen met het (her)inrichten van uw woning.

Lees meer of bekijk de video hiernaast.

Huis verkopen?

Maak een afspraak met Björnd


Uw bericht is naar ons verzonden. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Er is iets mis gegaan met het versturen van het formulier.
Controleer of u alle velden (goed) heeft ingevoerd en probeer het nog een keer.

recaptcha
reCAPTCHA
PrivacyTerms