Meestgestelde vragen

Hoe kan ik het beste mijn onderhoudsklacht melden?

Zie storingen en reparaties

Mag ik onderverhuren?

Nee, dit is te allen tijde ten strengste verboden, tenzij u schriftelijke toestemming van de eigenaar of de beheerder heeft gekregen. Door uw woning onder te verhuren c.q. aan derden in gebruik geven, pleegt u een wanprestatie. Verhuurder kan op basis hiervan de huurovereenkomst beëindigen, los van eventuele boetes en overige kosten die u hiervoor kunt verwachten.

Waar kan ik de algemene bepalingen van de huurovereenkomst vinden?

Zie Algemene bepalingen huurovereenkomst woonruimte

Wanneer krijg ik de afrekening van de servicekosten?

Uiterlijk binnen 6 maanden na sluiting van het afrekenseizoen.

Zie afrekenen servicekosten

Hoe en tegen welke datum moet ik mijn huur opzeggen?

De huur moet bij voorkeur per aangetekende brief worden opgezegd, voor de 1e van de kalendermaand en bedraagt een volle kalendermaand.

Zie opzeggen en verhuizen

Wanneer krijg ik mijn waarborgsom terug?

Zie afrekenen waarborgsom

Hoe kan ik mij inschrijven voor een huurwoning ?

Hiervoor kunt u onderstaand huuraanvraagformulier gebruiken.U kunt dit invullen en vervolgens inscannen en terug mailen of opsturen per post.

Let op de gevraagde bijlagen: kopie loonstrook/inkomstenverklaring, identiteitsbewijs en verklaring huidige beheerder!

Download huuraanvraagformulier

Hoe kan ik de post mee verhuizen ?

Gebruik de Post NL verhuis service

U kunt deze maand niet betalen ?

Het lukt mij niet om de huur deze maand op tijd te betalen, kan ik een regeling treffen? Neem contact op met de huuradministratie via info@bjornd.nl

Vragen?

Vul dan onderstaand formulier in, wij nemen z.s.m. contact met u op.


Uw bericht is naar ons verzonden. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Er is iets mis gegaan met het versturen van het formulier.
Controleer of u alle velden (goed) heeft ingevoerd en probeer het nog een keer.

recaptcha
reCAPTCHA
PrivacyTerms