U wilt uw bedrijfspand verkopen of verhuren ?

Wij nemen u alle zorg uit handen en realiseren resultaat: de hoogste prijs tegen de beste voorwaarden.

Als uw makelaar zijn wij er ook om te voorkomen dat er zich na de transactie onverwachte ontwikkelingen voordoen. Bijvoorbeeld doordat een koper zich beroept op onjuiste informatieverschaffing of dat er wettelijke overtredingen worden begaan.

Wij bespreken samen met u hoe het traject te doorlopen. Alle afspraken wordt schriftelijk vastgelegd, zodat u ten allen tijden weet waar u aan toe bent

Wij nemen voor u en kandidaten alle tijd en geven antwoord op alle vragen. Wij geloven in een rustige bezichtiging met kandidaat-kopers en reserveren hier dan ook ruim de tijd voor. Na bezichtiging laten wij een bericht achter op ons klantenintranet, zodat u gelijk weet hoe de bezichtiging verlopen is. Wij nemen regelmatig de stand van zaken door en passen de strategie indien nodig aan: open huis, adverteren, nabellen kandidaten en prijsaanpassingen. Uiteindelijk resulteert dit in een snellere verkoop en een hogere opbrengst.

Wij hebben continue tussen de 80 en 110 bedrijfsobjecten in ons aanbod en zijn daarmee de grootste bedrijfsmakelaar in de Delftse markt. Door ons grote aanbod hebben wij veel contact met zoekers en gaan zij sneller over tot het plannen van een bezichtiging daar zij meerdere objecten tegelijk kunnen zien. Zo bouwen wij een goede band op met zoekers daar zij ons veel tegen komen. Een goede relatie is het begin van een goede verkoop of verhuur.

Voor meer informatie over onze mogelijkheden en voorwaarden kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen.

In verkoopname

Wij maken met u een afspraak voor een gesprek en wij bevestigen de afspraak per mail of post.Na een vrijblijvend bezoek van één van onze makelaars ontvangt u van ons inzage in de op de huidige markt te verwachten opbrengst, de te hanteren vraagprijs, onze manier van werken, onze dienstverlening en tarieven. Wij zullen u een schriftelijke offerte sturen via mail of post zodat e.e.a. duidelijk wordt vastgelegd.

Klantenintranet

Wij geven u 24 uur per dag toegang tot uw eigen dossier:

  • alle geplande bezichtigen + feedback naar aanleiding van bezichtiging en het nabellen van bezoekers
  • foto’s en presentatieteksten
  • bezoekersstatistieken Funda
  • overzicht van de gemaakte kosten
  • biedingen + voorwaarden
  • reactie mogelijkheid
  • contact informatie

Internet

We melden uw woning aan bij onze zoekers en alle andere makelaars. Een groot potentieel aan woning zoekers krijgt de beschikking over de objectgegevens van uw woning via de meldingen op meer dan 15 internetsites.

Fundainbusiness.nl bedrijfsmakelaar.nl huizenzoeker.nl
huren.nl bjornd.nl
Huislijn.nl
Jaap.nl


Hiermee bereikt u in één keer de juiste doelgroep.

Etalages

Uw pand wordt gepresenteerd op grote elektronische schermen, een papieren fotopresentatie in onze grote etalage, op de hoek Oude Delft / Binnenwatersloot, in het centrum met duizenden passanten per week. Tevens hebben wij een interactieve etalage bij Rabobank in Delft: ons aanbod op schermen getoond bij het hoofdkantoor van de Rabobank.

De beste verkoopbrochures

We maken zeer uitgebreide brochures voorzien van veel professionele foto’s van top kwaliteit, omschrijving, maatvoering, bijzonderheden, 2D / 3D plattegronden, lijst van zaken kadastrale kaart en andere relevante informatie.

De brochure gaat naar alle mogelijk geïnteresseerde kopers die bij ons zijn ingeschreven en die interesse hebben in uw woning. Een goedwerkende geheugensteun voor kandidaat-kopers.

De brochures worden ook als PDF geplaatst op Fundainbusiness.nl en bjornd.nl.

Professionele fotograaf

Wij werken samen met 3 professionele woningfotografen die uw pand tot in detail vast leggen. Mensen met oog voor een goed beeld en van te voren geven wij u tips hoe uw huis er op zijn best uit kan zien.

2D/3D plattegrond

Voor potentiële kopers is het belangrijk dat zij zich zo goed mogelijk kunnen "inleven" in een woning. Daarom bieden wij de mogelijkheid een professionele plattegrond te laten maken van de woning. Deze plattegrond zal worden gebruikt in de verkoopbrochure, onze eigen website en op Funda. Daarnaast kan de woning op Funda in 3D worden bekeken en kunnen geïnteresseerden de woning inrichten en herindelen.

Kopen ? / Huren ? bord

Onze borden zijn bijzonder opvallend: rond, oranje, fel, uitdagend en vooral overal in de regio komt u ze tegen. Wij hebben de beschikking over ronde tuinborden met houten palen, grotere uitvoeringen, driehoeksborden, verlichte borden, aluminium frames etc. Wij werken samen met professioneel reclamebureau en dus is alles mogelijk.

Openhuizen route voor bedrijfspanden

2 maal per jaar organiseren wij een open huizen route actie. De actie wordt ondersteund worden d.m.v. driehoeksborden, advertenties in een speciale krant en posters.

Bezichtigingen

We bespreken met u de tijdstippen van de bezichtigingen. We bellen altijd ruim van tevoren de geplande afspraken door. U kunt deze altijd wijzigen als het u niet uitkomt, wij verplaatsen de afspraak dan in overleg met de kandidaat.We leiden de geïnteresseerden rond in het huis en nemen hier ruim de tijd voor. Tijdens bezichtigingen geven wij een duidelijke uiteenzetting. We vinden het onze taak om de aspirant-koper te wijzen op alles wat voor zijn besluitvorming noodzakelijk is, inclusief eventuele gebreken. Na de bezichtiging melden wij via uw klantenintranet hoe deze verlopen is, zodat u direct op de hoogte bent. U kunt dus van al uw bezichtigingen volgen hoe de bezoekers denken over uw huis.

Bezichtigingen zijn ook mogelijk 's avonds en op zaterdag!

Onderhandelingen

Als iemand een bieding uitbrengt, nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op om deze door te geven. Daarbij geven wij u advies hoe u het beste op deze bieding kunt reageren.

Als iemand een bieding uitbrengt onder bepaalde ontbindende voorwaarden, zoals financiering, dan doen wij navraag naar de haalbaarheid hiervan om zoveel mogelijk uit te sluiten dat er na een aantal weken door de koper wordt ontbonden en het verkooptraject weer van vooraf aan moet beginnen.

Afronding

Als er overeenstemming is bereikt over de prijs, de oplevering en de voorwaarden, dan wordt alles wat mondeling is overeengekomen schriftelijk vastgelegd in de koopakte. Wij zorgen voor de opstelling van de koopakte en de ondertekening door beide partijen.

Wij dragen zorg voor de administratieve afwikkeling en controle van de akte van de notaris en de nota van afrekening.

Op de dag van de overdracht lopen we nog een keer gezamenlijk door de woning om te kijken of de woning wordt opgeleverd zoals is afgesproken. Daarna gaan we mee naar de notaris waar de ondertekening en sleuteloverdracht plaatsvinden.

Nazorg

Ook na de overdracht van de woning kunt u nog steeds bij ons terecht met eventuele vragen en/of handige (klus)adressen. Tevens helpen wij bij eventuele klachten en/of problemen mochten die zich voordoen.

Voor meer informatie over verhuur of verkoop kunt u contact met ons opnemen.

Voor alle vragen over verhuur en verkoop kunt u ons bellen of het formulier hieronder invullen.

Björnd!

Björnd.
Naam * Telefoon *
Adres E-mail *
Plaats 
Hoeveel is ? * Verzenden
* Verplichte velden
bjornd makelaardij hypotheken
Copyright © 2017, Bjornd | Disclaimer