Brassersplein 1

2612 CT, Delft ( gelegen in de wijk Indische buurt )

Omschrijving

Representatief vrijstaand kantoorgebouw aan de rand van Delft van 3411m2. welke is gelegen op een zichtlocatie langs de rijksweg A13 en direct naast het Business Park ‘Zuidflank’.
Het kantoor is in 1993 opgeleverd en omvat in totaal circa 3.439 m² verdeeld over 4 bouwlagen. Direct naast het gebouw is een grootschalig parkeerterrein gelegen waardoor een ruime parkeernorm kan worden geboden (Parkeernorm 1:52). Middels het grote elektronische scherm op het dak kunnen huurders hun naamsaanduiding voeren.

De entree van het gebouw is recent volledig gerenoveerd en geniet van een uitnodigende en warme uitstraling. Door de aanwezigheid van een bemande receptie kunnen eventueel afspraken worden gemaakt over additionele receptiediensten. Op de begane grond is tevens een gemeenschappelijk vergadercentrum aanwezig en zal op korte termijn een restaurant worden geopend. De representatieve kantoorvloeren zijn vrij indeelbaar en door de vele raampartijen genieten deze van voldoende direct daglicht.

BEREIKBAARHEID
Per auto:
Het kantoorgebouw is vanaf de rijksweg A13 (Den Haag – Rotterdam) uitstekend bereikbaar middels de afrit Delft Noord, welke direct voor het pand is gesitueerd. In een aantal autominuten bereikt u het ‘Prins Clausplein’ welke een directe aansluiting geeft met de rijkswegen A4 (Rotterdam - Den Haag - Amsterdam) en de A12 (Den Haag - Utrecht).

Per openbaar vervoer:
Op loopafstand is, naast een bushalte, tevens een halte van de tramlijnen 1 en 19 gelegen. Tramlijn 1 onderhoud een directe verbinding tussen NS Station Delft en NS station Den Haag Hollands Spoor.

BESCHIKBAARHEID
Het totale verhuurbare oppervlak van het gebouw bedraagt circa 1778m² v.v.o. kantoorruimte. Voor de verhuur is momenteel circa 2.162 m² v.v.o. kantoorruimte beschikbaar welke als volgt is verdeeld:

Begane grond: 385m²
Eerste verdieping: 863 m²
Tweede verdieping: 531 m²

PARKEREN
Op het eigen parkeerterrein zijn in totaal 76 parkeerplaatsen waarvan er per direct 48 beschikbaar zijn.
Op dit moment zijn er in totaal 17 parkeerplaatsen voorzien van elektrische laadpalen. Indien gewenst kan dit aantal worden uitgebreid tot 26 laadpalen.

HUURPRIJS

Kantoorruimte:
€ 145,00 per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.

Parkeren:
€ 650,00 per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.

BTW
Verhuurder wenst te opteren voor een met BTW belaste levering. Indien huurder geen BTW kan verrekenen zal de huurprijs met een nader te bepalen bedrag worden verhoogd ter compensatie van het niet kunnen verrekenen van BTW.

SERVICEKOSTEN
De servicekosten zijn als voorschot bij vooruit betaling verschuldigd, op basis van jaarlijkse nacalculatie en bedragen EUR 45,00 per m² v.v.o. per jaar en zijn te vermeerderen met BTW. Hiervoor worden de navolgende diensten geleverd;
- onderhoud en periodieke controle van technische installaties en standleidingen;
- onderhoud en periodieke controle van hemelwaterafvoer, goten en daken;
- periodiek onderhoud van E- en W-installaties;
- periodiek liftonderhoud en jaarlijkse liftkeuring door Liftinstituut;
- periodiek onderhoud van riolering en standleidingen;
- periodieke onderhoud van CV-installatie alsmede het verhelpen van storingen;
- tuinonderhoud en onderhoud van parkeerterrein, fietsenstalling en bestrating;
- glasbewassing;
- glasverzekering;
- aansluiting en abonnement (alarm-) meldcentrale;
- klein onderhoud;
- gasgebruik inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- bemande receptie (ontvangst-en doorverwijsfunctie);
- 5% administratiekosten over bovenstaande leveringen en diensten.

OPLEVERINGSNIVEAU

Het kantoorgebouw wordt in de huidige staat opgeleverd (of, in overleg, in gerenoveerde staat), onder andere voorzien van:
- representatieve en gerenoveerde centrale entree voorzien van receptiebalie;
- vergadervoorzieningen op de begane grond (gemeenschappelijk);
- 2 personenliften;
- mechanische ventilatie (drievoudig) voorzien van topkoeling;
- systeemplafond voorzien van beeldschermvriendelijke verlichtingsarmaturen;
- kabelgoten ten behoeve van databekabeling en elektra;
- zonwerende beglazing;
- toiletgroep per verdieping;
- pantry-aansluiting per verdieping;
- binnenzonwering;
- te openen draai-/kiepramen;
- fietsenstalling (gemeenschappelijk).

OVERIG

HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maand-prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks ‘CPI-alle huishoudens’ (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

HUURPRIJSBETALING
Per kwartaal vooruit.

HUURTERMIJN
In overleg.

ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie ter grootte van 3 kalendermaanden huur en servicekosten, beide te vermeerderen met BTW.

HUUROVEREENKOMST
Huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW conform het model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) zoals op 30 januari 2015 vastgesteld en op 17 februari 2015 gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank in Den Haag en aldaar ingeschreven onder nummer 15/20, alsmede de daarbij behorende Algemene Bepalingen.

ENERGIELABEL
Energielabel C.

Een keer per jaar worden de servicekosten verrekend met de huurder op basis van de werkelijk gemaakte kosten.

HUURTERMIJN
5 jaar met de mogelijkheid om de huurovereenkomst met 5 jaar te verlengen. Kortere huurtermijnen bespreekbaar.

BETALING HUUR
huur, servicekosten en de wettelijke verschuldigde omzetbelasting per kwartaal bij vooruitbetaling.

WAARBORGSOM/BANKGARANTIE

Een bedrag te berekenen als: 3 maal de maandelijkse huurverplichting + btw

HUURPRIJSAANPASSING

Jaarlijkse verhoging, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex CPI-allehuishoudens, gepubliceerd door het C.B.S.

HUUROVEREENKOMST

Voor verdere vastlegging zal gebruik gemaakt worden van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), uitgegeven door de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM).

BELASTE VERHUUR

Bij het vaststellen van de hoogte van de huurprijs is uitgangspunt geweest, dat huurder het gehuurde blijvend zal gebruiken voor ten minste het bij de wet vastgestelde percentage aan BTW-aftrekgerechtigde prestaties, waarbij kan worden geopteerd voor belaste (ver)huur. Indien de beschikking, op grond waarvan ontheffing is verleend van de vrijstelling tot het verschuldigd zijn van omzetbelasting over de huurprijs mocht komen te vervallen, omdat huurder het gehuurde niet (meer) gebruikt voor ten minste het bij de wet vastgestelde percentage aan aftrekgerechtigde prestaties, dan wordt de kale huurprijs met ingang van de datum waarop de optiebeschikking is vervallen, verhoogd met een nader door de eigenaar te bepalen percentage.

DISCLAIMER

Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.

Kenmerken

Overdracht

Prijs
€ 145 per m2 per jaar
Servicekosten
€ 30
Status
Beschikbaar

Bouw

Hoofdbestemming
Kantoorruimte
Bouwjaar
1993
Onderhoud binnen
Goed
Onderhoud buiten
Goed

Oppervlakten

Totaaloppervlakte
3439m²
Units vanaf
375m²

Indeling

Verdiepingen
3
Voorzieningen
Inbouwarmaturen, Liften, Te openen ramen, Kabelgoten, Systeemplafond, Toilet, Pantry, Verwarming, Kamerindeling

Omgeving

Ligging
kantorenpark
Parkeren onoverdekt
76 Parkeerplekken

Informatieve kaart

Street view
Map view
10 min
20 min
30 min
Reistijd
Voorzieningen

Bereken je reistijd

Kies je vervoer
Maximale reistijd
10 min.
20 min.
30 min.
Toon resultaten

Voorzieningen

Geef hieronder aan welke voorzieningen u op de kaart wilt tonen.

Kies voorzieningen
School
Dokter
Apotheek
Restaurant
Sportschool
OV
Supermarkt
Ziekenhuis
Kerk
Tandarts
Bioscoop
Kapper
Toon resultaten

Maak een afspraak voor een bezichtiging

vul het onderstaande formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Uw bericht is naar ons verzonden. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Er is iets mis gegaan met het versturen van het formulier.
Controleer of u alle velden (goed) heeft ingevoerd en probeer het nog een keer.

Wilt u een bezichtiging plannen?

recaptcha
reCAPTCHA
PrivacyTerms

Liever telefonisch contact?

Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 op
015 - 213 51 39.