Brassersplein 1

2612 CT, Delft ( situated in the Indische buurt Neighbourhood )

Description

Representatief vrijstaand kantoorgebouw aan de rand van Delft. welke is gelegen op een zichtlocatie langs de rijksweg A13 en direct naast het Business Park ‘Zuidflank’.
Het kantoor is in 1993 opgeleverd en omvat in totaal circa 3.439 m² verdeeld over 4 bouwlagen. Direct naast het gebouw is een grootschalig parkeerterrein gelegen waardoor een ruime parkeernorm kan worden geboden (Parkeernorm 1:52). Middels het grote elektronische scherm op het dak kunnen huurders hun naamsaanduiding voeren.

De entree van het gebouw is recent volledig gerenoveerd en geniet van een uitnodigende en warme uitstraling. Door de aanwezigheid van een bemande receptie kunnen eventueel afspraken worden gemaakt over additionele receptiediensten. Op de begane grond is tevens een gemeenschappelijk vergadercentrum aanwezig en zal op korte termijn een restaurant worden geopend. De representatieve kantoorvloeren zijn vrij indeelbaar en door de vele raampartijen genieten deze van voldoende direct daglicht.

BEREIKBAARHEID
Per auto:
Het kantoorgebouw is vanaf de rijksweg A13 (Den Haag – Rotterdam) uitstekend bereikbaar middels de afrit Delft Noord, welke direct voor het pand is gesitueerd. In een aantal autominuten bereikt u het ‘Prins Clausplein’ welke een directe aansluiting geeft met de rijkswegen A4 (Rotterdam - Den Haag - Amsterdam) en de A12 (Den Haag - Utrecht).

Per openbaar vervoer:
Op loopafstand is, naast een bushalte, tevens een halte van de tramlijnen 1 en 19 gelegen. Tramlijn 1 onderhoud een directe verbinding tussen NS Station Delft en NS station Den Haag Hollands Spoor.

BESCHIKBAARHEID
Het totale verhuurbare oppervlak van het gebouw bedraagt ca. 3.439 m² vvo kantoorruimte. Voor de verhuur is momenteel
ca. 1.779 m² vvo kantoorruimte beschikbaar welke als volgt is verdeeld:

- begane grond: ca. 385 m² vvo kantoorruimte met overheadeur
- 1e verdieping: ca. 863 m² vvo kantoorruimte
- 2e verdieping: ca. 531 m² vvo kantoorruimte

*incl. aandeel algemene ruimte
Deelverhuur vanaf ca. 375 m² vvo kantoorruimte

PARKEREN
Op het eigen parkeerterrein zijn in totaal 76 parkeerplaatsen waarvan er per direct 48 beschikbaar zijn.
Op dit moment zijn er in totaal 17 parkeerplaatsen voorzien van elektrische laadpalen. Indien gewenst kan dit aantal worden uitgebreid tot 26 laadpalen.

HUURPRIJS

Kantoorruimte:
€ 145,00 per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.

Parkeren:
€ 650,00 per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.

BTW
Verhuurder wenst te opteren voor een met BTW belaste levering. Indien huurder geen BTW kan verrekenen zal de huurprijs met een nader te bepalen bedrag worden verhoogd ter compensatie van het niet kunnen verrekenen van BTW.

SERVICEKOSTEN
De servicekosten zijn als voorschot bij vooruit betaling verschuldigd, op basis van jaarlijkse nacalculatie en bedragen EUR 45,00 per m² v.v.o. per jaar en zijn te vermeerderen met BTW. Hiervoor worden de navolgende diensten geleverd;
- onderhoud en periodieke controle van technische installaties en standleidingen;
- onderhoud en periodieke controle van hemelwaterafvoer, goten en daken;
- periodiek onderhoud van E- en W-installaties;
- periodiek liftonderhoud en jaarlijkse liftkeuring door Liftinstituut;
- periodiek onderhoud van riolering en standleidingen;
- periodieke onderhoud van CV-installatie alsmede het verhelpen van storingen;
- tuinonderhoud en onderhoud van parkeerterrein, fietsenstalling en bestrating;
- glasbewassing;
- glasverzekering;
- aansluiting en abonnement (alarm-) meldcentrale;
- klein onderhoud;
- gasgebruik inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- bemande receptie (ontvangst-en doorverwijsfunctie);
- 5% administratiekosten over bovenstaande leveringen en diensten.

OPLEVERINGSNIVEAU

Het kantoorgebouw wordt in de huidige staat opgeleverd (of, in overleg, in gerenoveerde staat), onder andere voorzien van:
- representatieve en gerenoveerde centrale entree voorzien van receptiebalie;
- vergadervoorzieningen op de begane grond (gemeenschappelijk);
- 2 personenliften;
- mechanische ventilatie (drievoudig) voorzien van topkoeling;
- systeemplafond voorzien van beeldschermvriendelijke verlichtingsarmaturen;
- kabelgoten ten behoeve van databekabeling en elektra;
- zonwerende beglazing;
- toiletgroep per verdieping;
- pantry-aansluiting per verdieping;
- binnenzonwering;
- te openen draai-/kiepramen;
- fietsenstalling (gemeenschappelijk).

OVERIG

HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maand-prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks ‘CPI-alle huishoudens’ (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

HUURPRIJSBETALING
Per kwartaal vooruit.

HUURTERMIJN
In overleg.

ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie ter grootte van 3 kalendermaanden huur en servicekosten, beide te vermeerderen met BTW.

HUUROVEREENKOMST
Huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW conform het model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) zoals op 30 januari 2015 vastgesteld en op 17 februari 2015 gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank in Den Haag en aldaar ingeschreven onder nummer 15/20, alsmede de daarbij behorende Algemene Bepalingen.

ENERGIELABEL
Energielabel C.

Een keer per jaar worden de servicekosten verrekend met de huurder op basis van de werkelijk gemaakte kosten.

HUURTERMIJN
5 jaar met de mogelijkheid om de huurovereenkomst met 5 jaar te verlengen. Kortere huurtermijnen bespreekbaar.

BETALING HUUR
huur, servicekosten en de wettelijke verschuldigde omzetbelasting per kwartaal bij vooruitbetaling.

WAARBORGSOM/BANKGARANTIE

Een bedrag te berekenen als: 3 maal de maandelijkse huurverplichting + btw

HUURPRIJSAANPASSING

Jaarlijkse verhoging, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex CPI-allehuishoudens, gepubliceerd door het C.B.S.

HUUROVEREENKOMST

Voor verdere vastlegging zal gebruik gemaakt worden van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), uitgegeven door de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM).

BELASTE VERHUUR

Bij het vaststellen van de hoogte van de huurprijs is uitgangspunt geweest, dat huurder het gehuurde blijvend zal gebruiken voor ten minste het bij de wet vastgestelde percentage aan BTW-aftrekgerechtigde prestaties, waarbij kan worden geopteerd voor belaste (ver)huur. Indien de beschikking, op grond waarvan ontheffing is verleend van de vrijstelling tot het verschuldigd zijn van omzetbelasting over de huurprijs mocht komen te vervallen, omdat huurder het gehuurde niet (meer) gebruikt voor ten minste het bij de wet vastgestelde percentage aan aftrekgerechtigde prestaties, dan wordt de kale huurprijs met ingang van de datum waarop de optiebeschikking is vervallen, verhoogd met een nader door de eigenaar te bepalen percentage.

DISCLAIMER

Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.

Details

Transfer

Price
€ 145 p.sqm.p.y
Service costs
€ 45
Status
Available

Build

Main allocation
Office space
Year of construction
1993
Maintenance inside
Good
Maintenance outside
Good

Surfaces

Total surface
1394m²
Units from
531m²

Layout

Floors
3
Facilities
Suspended lights, Elevators, Openable windows, Cable trays, Suspended ceiling, Toilet, Pantry, Heating, Room layout

Surroundings

Location
office park
Parking uncovered
76 Parking spots

Points of intrest

Street view
Map view
10 min
20 min
30 min
Travel time
Points of interest

Calculate your travel time

Choose your transportation
Maximum travel time
10 min.
20 min.
30 min.
Show results

Points of interest

Indicate which points of interest you want to show on the map.

Choose your points of interest
School
Doctor
Pharmacy
Restaurant
Gym
Transportation
Supermarket
Hospital
Church
Dentist
Cinema
Barber
Show results

Contact us

Fill in the form below and we will contact you as soon as possible.

The form has successfully been sent. We wil contact you as soon as possible.

Something went wrong while sending the contact form. Check if you correctly filled in all required fields and try again.

Do you want to schedule a tour?

recaptcha
reCAPTCHA
PrivacyTerms

Rather call?

We are available on business days between 9:00 and 17:30 on
015 - 213 51 39.